Zentoo

nlenfrdeplrues

Varend Corso 2017 - Smiley

Voor de Varend Corso boot van Priva werden emmers vol Zentoo chrysanten gebruikt. Van Willem Sunny werden de XXL Smiley’s gemaakt.

Foto: Michel Kort

Varend Corso 2017 Flyerboot

Begin augustus vond het Varend Corso plaats. Zentoo bloemen waren ruim vertegenwoordigd. Voor de Flyerboot werden ruim 1.000 Zentoo chrysanten gebruikt in de kleuren rood, oranje, geel en crème om de boot aan te kleden.

Foto: Michel Kort

Carrousel Winter Moments 2017

Prachtige creaties waren er te bewonderen in Brugge tijdens het evenement Winter Moments with Flowers 2017.

In de bijzonder mooie carrousel gecreeërd door Natalia Zizko zijn veel Limoncello en Willem Sunny van Zentoo gebruikt.

Zentoo Smiley is Touchpoint 2016

De Zentoo Smiley is opgenomen in het annual repport 2016 van de Messe Frankfurt. De Zentoo Smiley is één van de 32 producten / touchpoints die uitgelicht is in dit rapport. Een groot compliment voor de originaliteit van het product. De Zentoo Smiley werd afgelopen jaar gepresenteerd op de beurs Floradecora - Christmasworld.  

In 2016 heeft de Messe Frankfurt Group 417 beurzen, congressen en evenementen voor haar klanten gegenereerd. De portfolio van deze klanten omvat miljoenen producten en is uniek in zijn diversiteit. Voor elk van deze producten biedt Messe Frankfurt het ideale presentatieplatform met een internationaal publiek. Deze evenementen zijn een indicator voor het huidige niveau van innovatie in zaken en technologie.  

Messe Frankfurt creëert contactpunten tussen vraag en aanbod, zakenpartners en klanten, trends en markten. De producten en concepten van Messe Frankfurts klanten zijn de belichamingen van deze touchpoints, die dienen als barometer voor wat de economie, mensen en verschillende culturen bezig houdt. Samen vormen zij de innovatieve kracht en vindingrijkheid die de wereld van vandaag inspireert. Markten komen samen om een ​​uniek beeld te creëren dat een combinatie van close-up en vogelvlucht, individueel product en algemene strategie, concrete oplossingen en bepalende thema's is. 

Zentoo ○ DIY Smiley ○ Floradecora - Christmasworld

In December 1963, American commercial artist Harvey Ball had an idea. He drew two dots and a curved line inside a circle on yellow paper. He sold the design for US$ 45 to the State Mutual Assurance Company of America, which had the image reproduced on badges which it handed out to its employees. The smiley face was born. Ball’s drawing was a success story around the world and today is the most well-known symbol for happiness. Arjan van der Voort, general manager of the chrysanthemum nursery Zentoo has also cottoned on to the fact that good cheer sells well. Packaged as a do-it-yourself set, the Dutch company offers presentation and decoration packages of cut flowers for florists and retailers.

Varend Corso groot succes

Afgelopen weekend vond het Varend Corso plaats. Drie dagen genieten van de meest prachtig versierde boten. Een lust voor het oog.  

Zentoo bloemen waren breed vertegenwoordigd en hadden een prominente plaats op de verschillende boten.  

Voor boot 10 met als thema ‘Hakuna Matata’ had Zentoo diverse gele en rode pluischrysanten geleverd. Voor de karakters van Timon en Pumba achterop de surfplank werd gebruik gemaakt van diverse kleuren troschrysant.  

Voor de Flyerboot, nummer 18, werden ruim 1.000 Zentoo chrysanten gebruikt in de kleuren rood, oranje, geel en crème om de boot aan te kleden.  

Ook voor de boot van Priva (nummer 21) werden emmers vol Zentoo chrysanten gebruikt. Van Willem Sunny werden de XXL Smiley’s gemaakt.

Varend Corso 2017 'Hakuna Matata'

Voor boot 10 met als thema ‘Hakuna Matata’ had Zentoo diverse gele en rode pluischrysanten geleverd. Voor de karakters van Timon en Pumba achterop de surfplank werd gebruik gemaakt van diverse kleuren troschrysant.

Foto: Michel Kort

Zomerse Willem Sunny

Met Willem Sunny haal je de zomer letterlijk in huis. Uiteraad is deze ook opgenomen in het Summer Moodboard.

Foto & design: Flower Factor